1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP") upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem Eurogym Fitness Olomouc, s.r.o.,
(dále jen „Posilovna") a zákazníkem (dále jen „Člen").
1.2. Vstupem do prostor Posilovny nebo uzavřením členské smlouvy Člen souhlasí s těmito VOP.
2.1. Posilovna nabízí následující typy členství:
2.2. Služby zahrnují vstup do posilovny, účast na skupinových lekcích a využití doplňkového vybavení.
3.1. Platby lze provádět dle aktuální nabídky.
3.2. Členství se platí předem za sjednané období.
3.3. V případě prodlení s platbou je Posilovna oprávněna omezit vstup Člena do prostor.
4.1. Krátkodobé vstupy nelze refundovat.
4.2. Při zrušení dlouhodobého členství je nutné postupovat dle členské smlouvy a platného občanského zákoníku.
4.3. Posilovna si vyhrazuje právo zrušit členství v případě porušení VOP nebo provozního řádu.
5.1. Člen cvičí na vlastní riziko.
5.2. Posilovna nenese odpovědnost za zranění způsobená nedodržením pravidel, neoprávněným používáním zařízení nebo nevhodnou technikou cvičení.
5.3. Člen je povinen dodržovat provozní řád a pokyny personálu.
6.1. Posilovna zpracovává osobní údaje Členů v souladu s platnou legislativou (GDPR).
6.2. Údaje jsou využívány výhradně pro evidenci členství, fakturaci a komunikaci se členem.
6.3. Člen má právo na přístup, opravu a výmaz svých údajů.
7.1. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1. 1. 2024
7.2. Posilovna si vyhrazuje právo VOP aktualizovat; aktuální znění je vždy k dispozici na webu, nebo na recepci.
8.1. Člen má právo uplatnit reklamaci služeb nebo zakoupeného zboží v případě, že byly poskytnuty v rozporu se smlouvou nebo s těmito VOP.
8.2. Reklamaci je nutné oznámit bez zbytečného odkladu, a to:
8.3. Reklamované zboží (např. doplňky výživy, sportovní vybavení apod.) je nutné zaslat nebo osobně doručit na výše uvedenou adresu, včetně dokladu o koupi a vyplněného reklamačního formuláře (dostupného na recepci nebo na webu Posilovny).
8.4. Reklamaci nelze uplatnit v případě:
8.5. Posilovna vyřizuje reklamace v souladu s platnou legislativou, nejpozději do 30 dnů od řádného uplatnění reklamace.
8.6. Člen bude o průběhu a výsledku reklamace informován písemně nebo elektronicky na kontaktní údaje uvedené v reklamaci.
8.7. V případě oprávněné reklamace má Člen právo na: